محل تبلیغات شما
اگر در این صفحه هستید، احتمالاً از اهمیت سئو و ترافیک ارگانیک اطمینان دارید.
در غیر این صورت تعجب آور است: طبق هاب اسپات، ۶۱ درصد از بازاریابان می گویند که بهبود سئو سایت و افزایش حضور ارگانیک آنها اولویت اول بازاریابی ورودی داخلی آنها است.
برای اینکه از منحنی جلوتر بروید و حضور جستجوی ارگانیک خود را به شکل نوک بالایی حفظ کنید ، یک لیست بررسی سئو خوب می خواهید.
به همین دلیل است که ما این لیست چک 25 نقطه ای از همه موارد ضروری را برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای خود ،هدایت با کیفیت ترافیک ارگانیک و ارائه تبدیل های بیشتر به شما کمک کرده ایم.

محتوای مناسب و با کیفیت ایجاد کنید

این باید اولین مورد در هر چک لیست سئو باشد. مهم نیست که محتوای شما چه فرمی می گیرد ، باید برای کاربر ارزشمند باشد و با هدف کاربر مطابقت داشته باشد.
برای اطمینان از محتوای مرتبط این مراحل را انجام دهید:

1. تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیقات خود را انجام دهید تا اصطلاحاتی را برای مخاطب هدف خود پیدا کنید. آنها در چه موضوعات یا اصطلاحاتی هستند که می توانید به روشی مناسب پاسخ دهید؟ از ابزاری مانند ماتریس کلمات کلیدی رقیب الکسا استفاده کنید تا ببینید چه کلمات کلیدی شما رقبا را هدف قرار می دهند ، چه کلمات کلیدی متناسب با مشخصات جستجوی رقابتی شما و چه محتوا دیگری سایتهای هدفمند مخاطبان شما را تولید می کنند.

2. کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید.

هنگامی که تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود را انجام دادید ، کلمات کلیدی مورد نظر خود را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی فکر می کند کاربر هنگام انجام آن جستجو می تواند پیدا کند. آیا آنها به دنبال چیزی آموزشی هستند؟ آیا آنها قصد خرید دارند؟ این باید راهنمایی کند که چه نوع محتوای سئوی تولید می کنید.
چک لیست جستجوگرها در صفحه
در ادامه لیست چک سئو را از بالا ، به بررسی بررسی سئو داخلی می پردازیم که می توانید انجام دهید تا محتوای با کیفیت و قابل فهم از نظر کاربران و موتورهای جستجو باشد.

3. صفحات با تعداد کلمات کم را بررسی کنید

میزان متنی که در صفحات شما قرار دارد ، نشانگر عمق و کیفیت مطالبی است که می توانید ارائه دهید. صفحات دارای تعداد کلمات کم ممکن است در SERP ها ضعیف قرار بگیرند (به نسخه Google Panda مراجعه کنید) زیرا خزندگان نمی توانند میزان ماندگاری محتوا را تعیین کنند.
تعداد کلماتی که در یک صفحه دارید متفاوت خواهد بود ، و این یک قانون سخت و سریع برای همه محتوا نیست. تا زمانی که مطالب شما مرتبط باشد و کلمه کلیدی (های) خاصی را که نیاز مشتری را برطرف می کند ، بسیار عالی باشد. تعداد کلمات کم قصد دارد تا بیش از هر چیز به تجربه ضعیف کاربر بپردازد.

4- زیرنویس ها ، لیست ها و جداول را درج کنید

عناوین ، جداول و لیست ها محتوای شما را در تکه های قابل هضم شکسته می کنند تا این امر در خواننده آسانتر شود. در صورت وم کلمه کلیدی هدف یا کلمات کلیدی مرتبط خود را در عناوین عنوان اضافه کنید.
جداول و لیست ها می توانند به شما در دستیابی به قطعه های برجسته کمک کنند. قطعه های برجسته ، که اغلب به عنوان موقعیت صفر گفته می شوند ، معمولاً دارای پاراگراف های کوتاه ، لیست ها یا جداول هستند. به سؤالاتی پاسخ دهید که در یکی از این قالبها پتانسیل جستجو دارند تا احتمال دستیابی به موقعیت برجسته برجسته را افزایش دهید.

5- برچسب های تایتل خود را بررسی کنید

موتورهای جستجو از تگ های عنوان استفاده می كنند تا بفهمند محتوا در یك صفحه و چگونه برای یك كاربر مفید است.
از آنجا که موتورهای جستجو نتایج جستجوی چندگانه را نشان می دهند ، عنوان مختصر و توصیفی به کاربر کمک می کند تا پیوند شما را کلیک کند بهترین گزینه برای کلیک کردن است.

سایت خود را برای این موارد برچسب عنوان بالقوه بررسی کنید:
برچسب های تکراری: برچسب های عنوان تکراری موتورهای جستجو را که سعی در تعیین ارتباط هر صفحه در سایت شما دارند ، اشتباه می گیرند. اگر نمی توانید برچسب های منحصر به فردی برای صفحات خاص ایجاد کنید ، در نظر بگیرید که آیا این محتوا باید در وهله اول وجود داشته باشد یا خیر. در صورت وم ، یک یا هر دو عنوان را تنظیم کنید. اگر محتوای صفحات تا حد زیادی یکسان است ، یک نشان برچسب را به یکی از صفحات اضافه کنید تا به Google نشان دهید کدام یک در جستجو مهم است.
برچسب های عنوان از دست رفته: از آنجا که کاربران و موتورهای جستجو از برچسب های عنوان استفاده می کنند تا بدانند پیوند چیست ، برچسب های عنوان از دست رفته توانایی یک صفحه را برای رتبه بندی برای آن محتوا در SERP ها به خطر می اندازد.
برچسب های عنوان بلند: اگر برچسب عنوان طولانی تر از 65 نویسه باشد ، ممکن است هنگام نمایش در صفحه نتایج جستجو قطع شود. عناوین قطع شده ممکن است باعث شود جستجوگرها روی پیوند شما کلیک نکنند ، در حالی که یک عنوان کاملاً قابل مشاهده به آنها کمک می کند دقیقاً چه چیزی را انتظار داشته باشند.
برچسب های چند عنوان: در صورتی که یک صفحه برچسب های چند عنوان را برگرداند ، مهم است که از کمترین ربط خلاص شوید. صفحات با عناوین توصیفی منحصر به فرد مورد علاقه موتورهای جستجو قرار می گیرند.

6. شامل توضیحات متا مربوطه

توضیحات متا متن توصیفی است که در زیر برچسب عنوان در SERP قرار دارد. مهم است که توضیحات متا قانع کننده بنویسید حتی اگر موتورهای جستجو همیشه آن چیزی را که می نویسید نمایش نمی دهند.
همچنین برای جستجوی متا های تکراری برای چندین صفحه در وب سایت خود مراقب باشید. اگر کاربران قادر به تمایز بین بخش هایی از محتوا در سایت شما نباشند ، می تواند باعث کاهش ترافیک موتورهای جستجو شود.

7. توضیحات تصویر را اضافه کنید

برچسب های alt تصویر یا توضیحات تصویر به موتورهای جستجوگر کمک می کنند تا محتوای غیر متنی سایت شما را فهرست بندی کنند. درج کلمات کلیدی مناسب در توضیحات تصویر یا عناوین شما ممکن است این تصاویر را در نتایج موتور جستجو نمایان کند و به طور بالقوه باعث ایجاد ترافیک اضافی به سایت شما شود. توضیحات تصویر همچنین از کسانی که از مرورگرهای متنی ، خواننده های صفحه نمایش یا سایر فناوریهای کمکی برای مبتلایان به بینایی استفاده می کنند ، سود می برد.

8. طول URL خود را کوتاه کنید

اگرچه استفاده از کل نام مقاله شما در URL وسوسه انگیز است ، اما URL هایی را که خیلی طولانی می شوند مراقب باشید. URL های طولانی می توانند در نتایج جستجو کوتاه شوند و از کلیک کاربران جلوگیری کنند. URL های کوتاه تر به اشتراک گذاری اجتماعی آسان تر هستند و قابل خواندن هستند.

9. مقدار مناسب پیوند را اضافه کنید

در صورت وم ، محتوای خود را به محتوای مرتبط مرتبط پیوند دهید. این می تواند یک پیوند داخلی به صفحه دیگری در سایت خود شما یا پیوندی به سایت معتبر دیگر باشد.
مراقب باشید پیوندهای زیادی اضافه نشود. پیوندهای زیاد می توانند بر نحوه ارزیابی موتورهای صفحه کیفیت سایت تأثیر منفی بگذارند و حرکت سایت شما را سخت تر کنند. اگر این صفحه حاوی محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) است ، اطمینان حاصل کنید که محتوای UGC پر از لینک های اسپم نیست.

10. مقالات خود را با هم مرتبط کنید
لینک سازی داخلی

پیوندهای در سایت (به عنوان لینکهای داخلی نیز شناخته می شوند) به نحوه پیوند صفحات سایت شما به یکدیگر اشاره دارند. پیوندهای در سایت به بازدید کنندگان کمک می کند تا محتوای شما را ارائه دهند. آنها همچنین بلوک های ساختمان برای ساختار (یا سلسله مراتب) سایت شما هستند. سرانجام ، پیوندهای درون سایت به توزیع اقتدار صفحه در سراسر سایت شما کمک می کنند. پیوند داخلی بهتر به معنای افزایش و کیفیت درگیر بازدید کنندگان است. همچنین این امکان را برای خزندگان فراهم می کند تا از سایت شما پیمایش کرده و ایندکس کنند - از این رو ، رتبه های بهتری.

11. مشکلات مربوط به محتوای تکراری را بررسی کنید

محتوای تکراری به محتوای مشابه یا بسیار مشابهی اشاره دارد که در بیش از یک URL نشان داده می شود. در نتیجه موتورهای جستجو مجبور هستند اولویت و اهمیت هر یک از مطالب را در اولویت قرار دهند. غالباً این بدان معناست که فقط یک قطعه از مطالب در SERP قرار می گیرد که ممکن است منجر به قرارگیری ضعیف برای URL شما شود. Canonicalization یا 301 تغییر مسیر می تواند برای پرداختن به محتوای تکراری استفاده شود.

12. صفحه سفارشی یافت نشد صفحات

در غیر این صورت به عنوان کد HTTP 404 شناخته می شود ، وقتی یک بازدید کننده سعی می کند به صفحه ای در سایت شما که وجود ندارد- مثلاً ، حذف یا منتقل شود ، خطاهای صفحه یافت نشد پیدا شود. در صورت جابجایی ، یک تغییر مسیر 301 راه حل مناسبی خواهد بود.
صفحات سفارشی شده یافت نشد ، می توانند تجربه بهتری را برای بازدید کنندگان ایجاد کنند و به موتورهای جستجو بگویند که ترافیکی را به صفحه غیر وجودی ارسال نکنند. در اینجا نمونه های بسیار خوبی از صفحات خلاق صفحه یافت نشد.

13. صفحات بن بست را حل کنید

صفحات بن بست هیچ پیوند خروجی روی آنها وجود ندارد. اگر یک کاربر یا یک خزنده وب به یک صفحه بن بست مراجعه کنند ، آنها قادر به حرکت در هر جای دیگری در سایت شما نیستند. صفحات بن بست یک تجربه ضعیف است و می تواند بر سئو تأثیر منفی بگذارد.
فهرست فنی جستجوگرها
مهم نیست که محتوای شما چقدر خوب باشد ، سایتی که تعدادی از موضوعات فنی سئو را دارد ممکن است هرگز به رتبه بندی کامل خود نرسد. یک حسابرسی SEO فنی مهم است و می توانید با این موارد شروع کنید:

14. مسائل مربوط به عملکرد را حل کنید

سرعت بارگذاری صفحات وب شما چه تاثیری چشمگیر بر تجربه کاربر ، نرخ تبدیل و تعداد صفحاتی دارد که موتورهای جستجو می توانند این فهرست را نمایه کنند. وارد کردن اصطکاک غیرضروری در سفر کاربر ممکن است باعث شود آنها سایت شما را برای دیگری رها کنند و نرخ تبدیل شما را کاهش دهند. خزنده ها بودجه خزیدن را تعیین کرده اند ، بنابراین صفحات طولانی تر شما را برای بارگیری کمتر صفحه ممکن می کند ایندکس شود.

15. بر دوستانه بودن در موبایل تمرکز کنید

گوگل در اوایل سال 20 اعلام کرد که آنها حرکت به سمت شاخص اول موبایل را شروع کرده اند. این بدان معناست که اگر سایت شما دوستانه تلفن همراه نیست ، ممکن است رتبه خود را کاهش دهید. هنگامی که بیش از نیمی از کاربران آنها از دستگاه های تلفن همراه هستند ، Google نمی خواهد صفحات را با تجربه ضعیف در تلفن همراه نشان دهد.

دوستانه موبایل سایت خود را در اینجا بررسی کنید و نسخه های AMP صفحات اصلی خود را ایجاد کنید تا سایت شما سریعتر برای کاربران تلفن همراه بارگذاری شود.

16. اضافه کردن اسکیما

نشانه گذاری Schema کد دیگری است که می توانید به صفحه خود اضافه کنید که اطلاعات بیشتری درباره محتوای شما در موتورهای جستجو ارائه می دهد. Schema اساساً زبانی است که کلیه موتورهای جستجوگر قادر به درک آن هستند و می تواند به شما امکان دهد نتایج جستجوی غنی مانند بررسی های رتبه بندی ستاره ها را در جستجوی ارگانیک بدست آورید.

17. پیوندهای شکسته را حل کنید

پیوندهای شکسته پیوندهایی هستند که به جای مراجعه به صفحه مقصد ، پرونده یا تصویر خطایی برمی گردانند. آنها می توانند به دلایل مختلف رخ دهند ، مانند حذف محتوای مرتبط یا حذف URL.
پیوندهای شکسته می توانند روی رتبه موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارند زیرا آنها مانع از ایجاد فهرست کامل سایت شما می شوند. این به معنای پوشش کمتر و رتبه بندی ضعیف است. لینک های شکسته نیز یک تجربه ضعیف برای کاربر است. اگر کاربر با پیوند شکسته مواجه شود ، ممکن است از بازدید از صفحات دیگر در سایت شما دلسرد شود.

- خطاهای سرور را شناسایی و رفع کنید

خطاهای سرور نشان می دهد مشکلی وجود دارد که سرور وب را از بازگشت صفحه درخواستی باز می دارد. کدهای خطای سرور بی شماری وجود دارد ، اما موارد معمول عبارتند از:
خطای 500 - خطای سرور داخلی
خطای 503 - سرویس در دسترس نیست
خطای 504 - اتمام زمان دروازه

19. ایجاد صفحات در سایت خود (ایجاد نقشه سایت)


قابلیت دستیابی به توانایی دستیابی به مهمترین صفحات سایت شما با تعداد کمی کلیک ، اشاره دارد. دسترسی خوب باعث می شود تا یک تجربه کاربری بهتر داشته باشید. همچنین به موتورهای جستجوگر کمک می کند صفحات بیشتری را با سرعت بیشتری خسته کنند. اگر موتورهای جستجو قادر به دسترسی نیستند ، و بنابراین نمی توانند صفحات موجود در سایت شما را بخوانند ، آنگاه این صفحات را نمی توان فهرست بندی یا رتبه بندی کرد.
می توانید بررسی کنید که آیا دسترسی از طریق حساب پیشرفته الکسا مسئله ای است یا خیر. اگر مسئله ای است ، ایجاد یک نقشه سایت برای سایت خود یا اضافه کردن پیوندهای بیشتر از صفحات مهم به سایر صفحات با پیدا کردن آسانتر.

20- یک پرونده Robots.txt بسازید

از پرونده های Robots.txt می توان برای محدود کردن دسترسی موتورهای جستجو به تمام یا بخشی از سایت شما استفاده کرد. آنها همچنین می توانند برای ذخیره پهنای باند در سایت شما مورد استفاده قرار گیرند ، که می تواند به سرعت بیشتر صفحه و بار بارگذاری کمک کند.

چک لیست امنیتی

21. صدور گواهینامه SSL

یک سایت امن برای کسب رتبه در SERP ها به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر سایتی ایمن ندارید ، کاربران ممکن است قبل از اینکه صفحه شما را ببینند ، گزاف گویی کنند زیرا یک اخطار امنیتی می بینند.

22- فرم ها را ایمن کنید

هنگامی که فرمها از طریق اتصال ایمن (https) قابل دسترسی نیستند ، ممکن است امنیت اطلاعات بازدید کنندگان از طریق چنین فرم هایی به خطر بیفتد. فرم های ایمن از ردیابی ایمیل ها ، رمزهای عبور و موارد دیگر توسط افراد مخرب کمک می کند.

23. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات متا شما امن است

برچسب های نا امن در سایت شما اطلاعاتی در مورد نرم افزار زیربنایی ارائه می دهند که می تواند به شخصی کمک کند تا وب سایت شما را مورد حمله یا به خطر بیاندازد.
فهرست معروفیت ها و بک لینک ها

24. از سایتهای برتر پیوند بگیرید

اعتبار سایت و قرارگیری موتور جستجوگر شما می تواند تحت تأثیر تعداد سایتهایی باشد که به آن پیوند دارند. هرچه تعداد سایتهای بیشتری به صفحات شما پیوند بخورد ، موتورهای جستجو معتبرتر ، قابل اعتمادتر و مرتبط تر ، سایت شما را تفسیر می کنند. اگر سایت هایی که به صفحات شما پیوند دارند بسیار معتبر هستند ، این یک سیگنال حتی قوی تر برای موتورهای جستجو است که صفحات شما معتبر هستند.
یک قانون مهم برای هر استراتژی پیوندی این است که همیشه اولویت کیفیت بر کمیت باشد ، زیرا موتورهای جستجو از تعدادی متغیر برای تجزیه و تحلیل لینک استفاده می کنند:
تعداد پیوندها به صفحات شما
محبوبیت سایتهای مرتبط با شما
ارتباط پیوندها به صفحات شما - آیا متن لنگر عبارات مربوط به محتوای شما را شامل می شود؟
تاریخچه پیوند سایتهایی که به شما پیوند دارند (وب سایتهای اسپم تمایل به پیوند با یکدیگر دارند)
تازه بودن پیوندها به صفحات شما

25.انکر تکست خود را مرتب کنید

متن انکر متن قابل کلیک یک لینک پیوندی است که به صفحه دیگری در وب سایت منتهی می شود. مانند برچسب عنوان ، کاربران و موتورهای جستجو از متن لنگر استفاده می کنند تا به تصمیم گیری در مورد صفحه مقصد برسند. این امر باعث می شود نمایه سازی کارآمدتر و مرورگر کاربر مناسب تر انجام شود. متن لنگر توصیفی همچنین به ارتباط پیوند کمک می کند - یک عامل مهم در رتبه بندی SERP.
داشتن متن لنگر توصیفی در مورد پیوندهای داخلی سایت شما و همچنین پیوندهای خارجی از سایت دیگری به سایت شما اعمال می شود. به عنوان مثال اگر میهمان خود را ارسال می کنید ، سعی کنید به صفحه اصلی ارگانیک در سایت خود با کلمه کلیدی مورد نظر برای آن صفحه در متن لنگر پیوند دهید.

نتیجه

پیروی از این چک لیست SEO به شما کمک می کند تا "باید" را برای یک وب سایت بهینه جستجو کنید. امروز برای برنامه پیشرفته الکسا ثبت نام کنید تا لیستی از توصیه های شخصی سازی شده SEO را برای سایت خود از طریق ابزار حسابرسی SEO ما دریافت کنید که شامل یک چک لیست سئو در صفحه ، فنی و خارج از صفحه برای سایت شما است. دانستن حرکت بعدی شما هرگز ساده نبوده است.

هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

آشنایی با درب ضد سرقت و ویژگی های آن

ضد افتاب محصول مهم مراقبت پوست صورت

، ,سایت ,های ,یک ,صفحه ,صفحات ,سایت شما ,موتورهای جستجو ,خود را ,شما را ,در سایت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Myrna's collection lencoeriwee موبایل Eleanor's receptions Eric's site mingfecnenstic Diane's memory Danielle's memory isisnyhi ایران آباد و سربلند