محل تبلیغات شما

شما به عنوان صاحب یک مجموعه و باشگاه ورزشی، برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق ارسال پیامک انبوه و یا پیامک تبلیغاتی دو هدف کلی پیش رو خواهید داشت:

زمانی که شما به تازگی مجموعه ورزشی و باشگاه خود را در یکمنطقه و یا محدوده راه اندازی می کنید، هدف شما جذب مشتری است. بنابراین پیامک های شما جنبه معرفی باشگاه و اطلاع رسانی خدمات آن را خواهد داشت.
در این مرحله جامعه هدف پیامک های شما هنوز به طور اختصاصی هدفمند نشده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر دراین زمینه توصیه می کنیم مقاله بازاریابی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که مراکز ورزشی و تناسب اندام با آن مواجه هستند، حفظ مشتری است.

ترغیب مشتریان به عضویت


ثبت نام باشگاه یا کلاس بدنسازی را با استفاده ازارسال پیامک آسان‌تر کنید. شما می‌توانید در متن پیامکی که برای افراد ارسال می کنید، از کلمات کلیدی نظیرثبت نام» یا کد مهمان» استفاده کرده و از آنها بخواهید که هنگام عضویت، آن کد اختصاصی را به شما ارائه دهند.

 ارسال پیامک یادآوری کلاس ها

یادآورهای پیامکی، حضور در کلاس‌ها را تا ۴۵% افزایش می‌دهد. یک آدرس اینترنتی هم به همراه برنامه کلاسی لحاظ کنید یا لینکی به صفحه‌ای که آنها می‌توانند در آن برنامۀ کلاس جدید را بچینند، به آنها بدهید. شما می‌توانید پاسخ مردم را مبنی بر اینکه نمی‌توانند در کلاس حاضر شوند یا اینکه می‌خواهند در کلاس جدید شرکت کنند، دریافت کنید.

 بازنگریِ اسناد مهم

به جای پست کردن یا ایمیل کردن بروشورهای تبلیغاتی یا اسناد ثبت نام، آنها را در پیامک‌هایتان ارسال کنید. این بدان معنی‌ است که مشتریانتان می‌توانند دربارۀ خدماتتان سریع‌تر و بهتر اطلاعات کسب کنند، و این کار را تنها با نگاه کردن به موبایلشان انجام دهند. به مردم امکان پاسخ دادن بدهید، تا اگر خواستند هر چیزی را با شما در میان بگذارند، بتوانند این کار را انجام دهند، و همچنین بتوانند با تیمِ خدمات مشتریان در ارتباط باشند.

 نظرسنجی مشتریان

تجربیات مشتری‌هایتان را با درخواست بازخورد و نظراتشان از آنها بهبود بخشید. با ارسال یک پیامک نظرسنجی می توانید بازخورد امکانات، خدمات مشتریان، و کلاس‌های برگزارشده را جویا شوید. مشتریانتان تشویق می‌شوند به پیامک ها پاسخ دهند و بازخورد صادقانه‌شان را به شما بدهند. شما می‌توانید از این اطلاعات برای بهبود خدماتتان استفاده کنید.
مقاله نظرسنجی مشتریان از طریق پیامک انبوه به طور مفصل تری به وم و اهمیت بکارگیری نظرسنجی های پیامکی پرداخته است.

 پیامک انبوه انگیزشی

با ارسال پیامک های انگیزشی مشتریانتان را به سبک زندگی سالم تشویق کنید. شما می‌توانید توصیه، مشاوره، و نکاتی مفید در ارتباط با چگونگی بهبود سبک زندگی سالم، ارسال کرده و به آنها علاوه براطلاعاتی سودمند ، لینک و آدرس اینترنتی برای پیگیری مطالب بدهید. مثلاً لینک صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام را که دربارۀ بدنسازی است، را در اختارشان بگذارید.
از بازخورد ارسال این پیامک ها غافل نشوید. سعی کنید آنها را به طور دقیق تحلیل کنید تا در یابید چه موضوعاتی برای مشتریانتان جذابیت دارد. در این صورت می توانید اقدامات لازم برای ارائه خدمات بهتر در این زمینه را فراهم کنید.

هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

آشنایی با درب ضد سرقت و ویژگی های آن

ضد افتاب محصول مهم مراقبت پوست صورت

پیامک ,باشگاه ,کلاس ,های ,مشتریانتان ,بازخورد ,را به ,شما می‌توانید ,در این ,را در ,را با

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات رایگان لایف بیوتی خوش ییلاق tmonunidon مهندسی Frances's memory پست جــღــاودانهـ William's receptions nestdenticu وبلاگ عترت پیامبر اعظم Phillip's life