محل تبلیغات شما
با گسترش درک این موضوع که پیامک تبلیغاتی می‌تواند ابزارمناسبی برای بازاریابی وتعامل باشد، بدیهی است که صنایع بیشتری آن را به کار می گیرند .هتل ها و مجموعه های اقامتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله ابتدا به بررسی وضعیت کنونی بازاریابی پیامکی و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی می پردازیم و در گام بعدی به بیان توصیه های کاربردی پیامک انبوه و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی برای صاحبان هتل ها و مراکز اقامتی می پردازیم.
به منظور درک ارزش بکارگیری پنل اس ام اس به عنوان یک ابزار بازاریابی باید عمیق‌تر شویم و میزان فراگیری و سودمندی استفاده از یک سامانه پیامکی را به عنوان یک ابزار ارتباط شخصی بررسی کنیم.

هنگامی که می‌خواهید بدانید کدام صنایع برای پیامک مناسب هستند، صنعت میهمانداری وسرگرمی به راحتی درمقام‌های بالا قرار می‌گیرند. سایرکسب و کارها ممکن است مجبور شوند به شکلی بسیارخلاقانه از اس‌ام‌اس به طورموثر استفاده کنند، اما پیاده ‌سازی استراتژی ارسال پیامک برای هتل‌ها، رستوران ها وتفرجگاه ‌ها چالش‌ برانگیز نخواهد بود.





1.ارائه خدمات بهتر به مشتریان




هدف اولیه ارسال پیامک باید ارتقاء خدمات رسانی به مشتریان باشد. مشتریان آن را دوست دارند،چراکه در حقیقت ارسال اس ام اس راهی عالی برای دسترسی به مشتریان به گونه‌ای راحت وبرتراست.
واگر شما به نسل هزاره* بنگرید که به سرعت در حال تبدیل شدن به بزرگترین بخش بازارهستند، در می یابید که پیامک برای این نسل برمکالمه ارجح است. طبق تحقیقات ما، اکثریت فراوانی از افراد – به طور دقیق 75 درصد– میان گزینه‌های اس‌ام‌اس و تماس تلفنی، پیامک را انتخاب می‌کنند.
پس تلفن را قطع کنید و انگشتان خود را به کار بگیرید.
شما به عنوان صاحب هتل می توانید با ارسال پیامک انبوه منو غذای هر وعده را به مسافران اعلام کنید وسپس با دریافت پیامک ازآنها سفارش آنها را زودتر ثبت کنید.
همچنین صورتحساب مسافران را از طریق ارسال پیام کوتاه به آنها متذکر شوید.

*تولّد این نسل در اواخر دهه ۱۹۷۰ یا اوایل دهه ۱۹۸۰ آغاز شده و در اوایل دهه۲۰۰۰ به پایان رسیده‌است که در ایران برابر با شروع دهه شصت تا آغاز دهه هشتاد است. (ویکیپدیا)


2.ارسال و دریافت تاییدیه ها


یکی از طبیعی‌ترین روش‌های استفاده از پیامک در هتل‌ها هنگام ورود و خروج مسافر است. از آنجا که این فرآیند در حال حاضر به طور گسترده‌ای مکانیزه شده است (میهمانان به سادگی کلید را از پذیرش دریافت می‌کنند و صورتحساب‌ها صبح زود از زیر در به داخل سر داده می‌شود) چرا این تعاملات را به طور کامل ساده و موثر نکنیم؟به کمک اس ام اس می‌توانید تاییدیه‌ها را برای میهمانان ارسال کنید و آن‌ها می‌توانند با یک کد ساده رسید را تصدیق کنند.


هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

آشنایی با درب ضد سرقت و ویژگی های آن

ضد افتاب محصول مهم مراقبت پوست صورت

پیامک ,اس ,ها ,هتل ,مشتریان ,یک ,را به ,هتل ها ,ارسال پیام ,ارسال پیامک ,به مشتریان ,پیام کوتاه تبلیغاتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت فروشگاه خرید ساعت دیواری ایرانی شعر فارسی 2020 صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا سلام الله علیها scutovilol Tony's notes نمایشگاه اتومبیل سورتمه thumbbugtgaboo Wholesale NHL Edmonton Oilers Jersey New Styles on Sale. هنروگرافیک Electronic Body Massager,Bluetooth Pedometer,Beauty Device,Tens Machine کمک بهیار