محل تبلیغات شما

ارسال پیامک انبوه فقط متعلق به کسب وکارهای بزرگ نیست- هرکسب و کاری حتی استارتاپ های اقتصادی مبتنی بر تقاضا و خدمات نرم افزاری نیز می تواند از آن استفاده نماید. چرا؟ به این دلیل که این امر ابزار بسیار موثر ارتباطی با مشتریان فعلی موجود وبالقوه آینده می باشد. نرخ کلیک پیامک های بازاریابی پیامکی حدود 35 % است. یعنی ده برابر بیشتر از کلیک های مربوط به بازاریابی ایمیلی.
اگر شرکت ها در استراتژی پیام رسانی به مشتری خود از ارسال پیامک نیز استفاده نمایند، این نرخ می‌تواند بالاترهم برود.
برای برخورداری از شیوه مناسب بازاریابی پیامکی در مقابل بازاریابی ایمیلی باید سه عنصر کلیدی را با هم تلفیق کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم:

  • ارتباط
  • زمانبندی
  • اقدام به عمل(CTA)



  • هدف ارسال پیامک تبلیغاتی ارتباط با مخاطب است


    اولین نکته ای که باید به یاد داسته باشید این است که هدف شما از ارسال پیام صرفا دیده شدن نیست. شما با ارسال پیام درواقع باید بتوانید با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید.برای این موضوع کافی است مخاطب خود را به عنوان دوست خود در نظر بگیرید. دراین صورت چه فاکتورهایی را برای برقراری ارتباط با دوستتان برقرار می کنید؟؟
    آیا شما با کلام بی ارزش با دوستان ارتباط برقرار می کنید؟ مسلما مخاطبتان از کلام بیهوده و بی فایده شا رنجیده خاطر خواهد شد.
    آیا بهتر نیست در کلامتان شخص مقابل را مخاطب قرار دهید؟ کلامتان را متناسب با رفتار مخاطب تنظیم کنید؟
    در ادامه به بررسی این فاکتورهای مهم برقراری ارتباط می پردازیم.


  • ارسال پیامک شخصی سازی شده

  • تاثیر شخصی سازی پیامک


  • در نظر بگیرید که یافتن یک پیامک که در ارتباط با کسب و کار شما ارسال شده باشد بخصوص زمانی که پر از اصطلاحات تخصصی باشد نسبت به یک پیامک دوستانه برای شما به مراتب سخت تر خواهد بود. ارسال پیامک هایی از قبیل : "نرخ پیام و داده ها ممکن است اعمال شود" و دادن یک انتخاب اامی، (برای مثال برای لغو دکمه stop را فشار دهید) در رده پیامک هایی که شخصی نیستند قرار می گیرد.
    به همین دلیل است که شخصی سازی بسیار موثر می باشد، حتی تنها با استفاده کردن از نام یک نفر، یا اضافه کردن یک احساس محاوره ای با خوشرویی در متن پیامک.

    زمانی که به یک نفر از میان 800 نفر sms ارسال می کنید در واقع یک عمل انسانی انجام می دهید و انتظار می رود برای یک شخص پیامک بفرستید نه یک ربات.!! پس بهتر است با استفاده از نام گیرنده و عباراتی از قبیل روز خوبی برای شما آرزومندیم کمی پیامکتان را شخصی سازی کنید تا گیرنده احساس کند در برابر میز کار شماست و شخصا با او صحبت می کنید. 

    برای این منظور مقاله قالب های آماده پیامک های تبلیغاتی در این زمینه بهتر می تواند شما را راهنمایی کند.

هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

آشنایی با درب ضد سرقت و ویژگی های آن

ضد افتاب محصول مهم مراقبت پوست صورت

یک ,پیامک ,های ,مخاطب ,ارتباط ,پیام ,شخصی سازی ,بسیار موثر ,برقرار می ,شما با ,زمانی که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انواع پروژه فایل اکی 4 knitogkeyslav حامیان محیط زیست centckonmunhu bailadersvers زنجیر ، زندگی ، زندان Verda's style یادداشت های یک نویسنده همراه من lebdogili