محل تبلیغات شما


زیرا تقریبا در 100% از تلفن‌های همراه خدمات پیام کوتاه یا (SMS) فعال است و آسان‌ترین کانال ارتباطی در جهان با افرادی که نحوه‌ استفاده از آن را میدانند است همچنین از بازاریابی پیامکیهمه مهم‌تر اینکه 99% از پیامک ها در عرض 5 دقیقه یا کمتر باز و خوانده میشوند که نرخ بسیار بالایی است. 
برای اینکه میزان بزرگ بودن این مقدار را بدانیم، آن را با بازاریابی از طریق ایمیل که میزان باز شدن‌اش 22% است مقایسه خواهیم کرد. بنابر این، وقتی برای ارسال پیشنهادات و کوپن‌های تبلیغاتی ویژه همچنین  از ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده میکنید، نه فقط از ارسال پیامک تان بلکه از خوانده شدنش نیز مطمئن میشوید. در عین حال، این اعداد نشان میدهد که میتوانید از اس ام اس برای فروش‌های آنلاین فوری و تبلیغات در همان روز نیز استفاده کنید که به‌عنوان مثال راه‌حل فوق‌العاده برای خرده‌فروشان است. مشتریان نه‌ تنها پیام‌ها را باز میکنند بلکه دوست دارند که چنین پیام‌هایی را دریافت کنند زیرا حدودا 50% از مشتریان دوست دارند وقتی که نزدیک فروشگاه‌ برند خاصی هستند از طریق تلفن همراهشان پیام‌های مربوط به آن برند را دریافت کنند. ساده‌ترین راه برای ارسال این نوع محتوا در تلفن همراه ارسال پیام متنی یا اس ام اس است. این نوع ارتباط مستقیم و یك به یك (1:1) با مشتریان از طریق دستگاه تلفن همراه ارتباط شخصی‌تری را ایجاد میکند که ROI (بازگشت سرمایه) ارزشمندتر و مثبت‌تری را به ارمغان می‌آورد.

همچنین، کوپن‌های موبایلی (کوپن هایی که از طریق تلفن همراه مشتری تحویل گرفته میشوند) بیشتر از نسخه‌های کاغذی بازخرید میشوند. برخی از داده‌ها نشان میدهند که کوپن‌های موبایلی احتمال دارد 10 برابر بیشتر از کوپن‌های ایمیلی (کوپن‌هایی که از طریق ایمیل مشتری تحویل گرفته میشوند) یا کاغذی بازخرید شوند.

نتیجه‌گیری کاملا روشن است، مردم دوست دارند و میخواهند از طریق پیامک با برندها و شرکت‌ها تعامل داشته باشند.
ترفند این مسئله ارسال پیشنهادات شخصی منحصر‌به‌فرد و ارزشمندتری است تا مشتریان احساس خاص بودن بکنند و در نهایت با ارائه‌ دستورالعملی راهی برای صرف‌نظر کردن در اختیارشان قرار دهیم. شما به مشتریانتان آزادی انتخاب میدهید. درست مانند اینکه در وهله‌ اول برای ارسال پیامک های بازاریابی‌تان از طریق پنل اس ام اس از آن ها اجازه بخواهید، باید این امکان را برایشان فراهم کنید تا تصمیم بگیرند که آیا محتوای پیامتان جذاب است یا خیر. این کار انگیزه‌ بزرگی برایتان خواهد بود تا برای ایجاد کمپین‌های بازاریابی از طریق ارسال پیامک انبوه نهایت تلاشتان را بکنید.

و در پایان تاکید میکنیم که محتوای شخصی، براساس رفتار خرید قبلی مشتری، میتواند سوخت واقعی برای افزایش سریع فروشتان باشد. داده‌ها را جمع‌آوری و آن ها را تحلیل کنید و در نهایت شخصیت‌ خریداران را ترسیم کنید. اگر میخواهد در رابطه با کمپین‌های بازاریابی پیامکی به بهترین نتایج دست یابید این مراحل بسیار ضروری هستند و باید انجام دهید.

هماهنگی پنل اس ام اس تبلیغاتی و استراتژی بازاریابی

آشنایی با درب ضد سرقت و ویژگی های آن

ضد افتاب محصول مهم مراقبت پوست صورت

طریق ,اس ,بازاریابی ,میشوند ,پیامک ,مشتریان ,از طریق ,دوست دارند ,اس ام ,تلفن همراه ,و در ,تحویل گرفته میشوند ,مشتری تحویل گرفته

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Wholesale Atlanta Falcons Jerseys At The Lower Price In The Online Outlet. پایگاه اطلاع رسانی استاد نیل پززاده پاورلاین سامانه ارتباط سازان (مازندران-بابل) نکته های ناب موفقیت متعالی مدل لباس و دكوراسیون صدها چیز برای فروش شن سا گروه آموزشی عربی متوسطه دوم استان کردستان وبلاگ کسب و کار آپارات